5 najważniejszych celów recepcji

Za każdym razem, gdy klient wchodzi do recepcji, wyrabia sobie zdanie na temat Twojej firmy. Jeśli jest to pierwsza wizyta, wrażenie to może zadecydować o tym, czy klient zdecyduje się na współpracę z Tobą, czy też nie!

Ze względu na znaczenie tego miejsca, ważne jest, aby recepcja sprawiała odpowiednie wrażenie i spełniała określone kryteria.

Te 5 celów powinno znaleźć się na Twojej liście.

  1. Schludna i czy sta przestrzeń - Twoja recepcja musi być schludna i czysta przez cały czas, aby pokazać, że praca wykonywana w firmie jest równie schludna i czysta!
  2. Innowacyjny projekt, który pasuje do Twojej pracy - Upewnij się, że recepcja odzwierciedla Twoją markę. Na przykład, jeśli Twoja praca związana jest z urodą, co powiesz na recepcje z niebieskiego szkła, aby pokazać pogodny nastrój Zen?
  3. Wygoda - Podczas gdy goście czekają (a nie powinni czekać zbyt długo), muszą czuć się komfortowo. Wybierz odpowiedni rodzaj siedzeń do recepcji.
  4. Wywieraniepozytywnego wrażenia - Recepcja ma witać gości, ale ma również pomagać w tworzeniu właściwego wrażenia o całej firmie.
  5. Witamy gości i zapewniamy płynny przepływ informacji - recepcja musi witać gości w przyjazny i efektywny sposób, zapewniając, że pracownicy biura wiedzą, kiedy gość przyszedł się z nimi spotkać.

Jeśli Twoja recepcja spełnia te pięć warunków, to znaczy, że dobrze sobie radzisz!

Czy znasz jeszcze jakieś inne cele?

Kategorie: Dodatki biurowe,

Autor

Justyna Malarz

Redakcja fundacjastarter.org.pl